Σάββατο 10 Ιουλίου 2010

Να μην ξεχάσω!!!



Πόσες φορές την μέρα λέω αυτή τη φράση.... Να μην ξεχάσω να πληρώσω τη ΔΕΗ, να μην ξεχάσω να αγοράσω πανες και γάλα του μικρού, να μην ξεχάσω να σβήσω το θερμοσίφωνα... και πάει λέγοντας! Κάθε άνθρωπος έχει το δικό του τρόπο να θυμάται πράγματα
। Μια θεία μου άλλαζε χέρι το ρολόι της ή τη βέρα της για να θυμηθεί πως κάτι πρέπει να κάνει. Κάποιοι φίλοι μου γεμίζουν το τόπο χαρτάκια, ενώ κάποιοι πιο τεχνολογικά προηγμένοι βάζουν
υπενθυμίσεις στο κινητό τους, εγώ κολλάω τις εκκρεμότητες μου στο ψυγείο. Η λογική μου είναι πως σίγουρα θα το ανοίξω επομένως θα θυμηθώ αυτό που πρέπει!!!
Σήμερα λοιπόν θα φτιάξουμε μαγνητάκια για το ψυγείο το μόνο που χρειάζεται είναι ένας μαγνήτης απλός που ίσως ξεκόλλησε απο κάπου αλλού, μερικά χαρτόνια, κορδέλες και φαντασία.




1) Διαλέξα ένα χοντρό χαρτόνια και με λίγη κόλλα απο την πίσω μεριά κολλήσα τόσα κομματάκια κορδελίτσας ώστε να πετύχω το επιθυμητό πλάτος του μαγνήτη











2) Το ίδιο εκάνα και στο μήκος του μαγνήτη με ίδια η διαφορετική κορδέλα. Τα κομμάτια της κορδέλας πρέπει να είναι λίγο μεγαλύτερα απο το μήκος ή πλάτος του μαγνήτη αντίστοιχα









3)Έπλεξα απο μπροστά τις κορδέλες όπως φαίνεται στην εικόνα και κόλλησα ότι περισσεύε απο πίσω.











4) Τελειώνοντας η μπροστινή πλευρά του χαρτονιού έιχε αυτή την μορφή.











5) Μέτρησα τις διαστάσεις του μαγνήτη και έκοψα ένα κομμάτι χαρτί εμπριμέ σε αυτή τη διάσταση.











6) Το κόλλησα απο πίσω και στη συνέχεια κόλλησα και το μαγνήτη. Εγώ χρησιμοποιήσα δύο κομμάτια μαγνήτη ένα κάτω και ένα πάνω αλλά και ένας στρογγυλός μαγνήτης στο κέντρο θα ήταν αρκετός.
















7) Απο διάφορα περιοδικά έκοψα λέξεις που μου αρέσαν και με λίγο χρωματιστό κανσόν έφτιαξα περιγράμματα όπως στην είκονα










8) Τα διακοσμητικά στοιχεία του μαγνήτη μπορούν να είναι τα πάντα απο ένα κολάζ, ένα χάρτινο λουλουδάκι ή μια χάρτινη πεταλούδα μέχρι και μια αγαπημένη φωτόγραφια. Για τον συγκεκριμένο μαγνήτη έφτιαξα ένα παπάκι. Ζωγράφισα και έκοψα το περιγραμμά του σε κίτρινο κανσόν. Του έφτιαξα μια πορτοκαλί μύτη και φτερά και τέλος του έβαλα ένα έτοιμο ματάκι.










9) Κόλλησα τα διακοσμητικά στοιχεία που είχα ετοιμάσει και το μαγνητάκι μου ήταν έτοιμο










Οι διαστάσεις αυτών μαγνητών μπορούν να ποικίλουν καθώς και τα σχέδια τους βάλτε την φαντασία σας να δουλέψει. Α και
να μην ξεχάσω ένα μεγάλο ευχαριστώ στη φίλη μου τη Μαρίτσα που μου έστειλε ένα βιντεάκι με το σχετικό πλέξιμο των κορδέλων και αποτέλεσε πηγή εμπνευσής αυτών των μαγνητών
Το ρόζ μαγνητάκι της ανήκει!!!

3 σχόλια:

  1. απλά τέλειο! ειδικά για εμένα που είμαι τόσο ξεχασιάρα είναι ότι πρέπει! puccarinaki να σε ρωτήσω: έχεις καμιά ιδέα που μπορώ να βρω ένα κομμάτι μαγνήτη γιατί δεν μου βρίσκεται τίποτα σε μαγνήτη στο σπίτι!

    ΜΑΡΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μαράκι μου σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Μαγνήτη θα βρείς εύκολα σε ένα κατάστημα με σιδηρικά και πάμφθηνα! Εγώ χρησιμοποιήσα ένα κομμάτι απο πόρτα παλιού ψυγείου!Σου βάζω και ένα λίνκ απο το art and hobby που έχει μαγνητάκια για κατασκευές και γράφει τόσο που έχει καταστήματα όσο και τιμές. Ελπίζω να βοήθησα. υγ: αυτό που σου έχω υποσχεθεί δεν το έχω ξεχάσει απλά το μελετάω ώστε να βγεί μια απλή και όμορφη κατασκευή. Φιλάκια!
    http://www.hobby.gr/shop/index.php?cPath=13_1304

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σε ευχαριστώ Puccarinaki για την απάντηση, έλειπα για αυτό και δεν σου απάντησα νωρίτερα. θα κοιτάξω για μαγνήτη και κάποια στιγμή θα κάνω την κατασκευή γιατί είναι πολύ όμορφη πραγματικά!


    Μαρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχόλιαστε: