Τετάρτη 25 Αυγούστου 2010

Digi-stamps #2

Σιγά μην μου αρκούσε μια μόνο καρτούλα... Άσε που η επανάληψη είναι ο καλύτερος τρόπος εξάσκησης και μάθησης. Αποφάσισα λοιπόν πριν κάνω την πολυπόθητη παραγγελία μου να εξασκηθώ αρκετά φτιάχνοντας μια σειρά απο καρτούλες. Έλιωσα τα "δαχτυλάκια" ψάχνωντας στο internet για χαριτωμένες freebie digi stamps. Σε αυτό το site έχει μια αρκετά χαριτωμένη συλλογή απο τέτοιες σφραγγιδούλες που μπορεί να παίξει όποιος ενδιαφέρεται. Μετά την δεύτερη καρτούλα μου και έχοντας σχεδόν τελειώσει την τρίτη βρήκα σε ένα συνοικιακό βιβλιοπωλείο και υδατοδιαλυτές ξυλομπογιές (το μικρό όμως πακετάκι με τα βασικά χρώματα). Η χρήση τους βέβαια αποδείχτηκε πολύ πιο δύσκολη απ ότι έβλεπα στο ιντερνετ οπότε εξάσκηση χρειάζεται και σε αυτό το θέμα...Σε λιγότερο απο 2 εβδομάδες επιστρέφω και στην δουλειά μετά απο πολλούς μήνες που ήμουν σε άδεια μητρότητας και δεν σας κρύβω πως δύο μεγάλα άγχη έχω. Το πρώτο είναι αν ο μικρός προσαρμοστεί στην καινούρια καθημερινότητα (σ.σ θα με αγαπάει το ίδιο τώρα που θα λείπω τόσες ώρες απο το σπίτι ή θα με ξεχάσει????) και το δεύτερο αν 16 ώρες θα είναι αρκετές να κάνω πράγματα που μέχρι τώρα έκανα σε 24 ώρες (σ.σ κυριώς να "χειροτεχνώ" μιας και αυτό για όλους τους άλλους έχει την χαμηλότερη προτεραιότητα και θα είναι το πρώτο που θα περικοπεί...) Δύο εβδομάδες όμως είναι δύο εβδομάδες και εγώ θα τις εκμεταλευτώ όσο πιο δημιουργικά μπορώ...Ας αφιερώσω λοιπόν αυτές τις καρτούλες σε όλες τις εργαζόμενες μανούλες που καταφέρνουν να ασχολούνται με τέτοια χόμπυ ευχόμενη κάποια στιγμή να καταφέρω να γίνω μια απο αυτές.









μια καρτούλα για "καλή ανάρρωση"












μια καρτούλα για ένα μωράκι που περιμένουμε στην οικογένεια να γεννηθεί...













και τέλος μια καρτούλα "swing" για χαρούμενα γενέθλια...











το μύνημα της καρτούλας αποκαλύπτεται όταν την ανοίξεις.













για περισσότερες οδηγίες όσον αφορά αυτού του τύπου κάρτες δείτε εδώ

2 σχόλια:

  1. Ιωάννα μου καταρχην πολύ όμορφες κ οι τρεις καρτούλες!! Μπράβο σου!!!
    Όσον αφορά την επιστροφή σου στη δουλειά θα δεις που θα πάνε όλα καλά!!! Θα προσαρμοστείτε στο νέο πρόγραμμα κ θα δεις που ο μικρός θα περιμένει πως κ πως να επιστρέψεις για να είστε μαζί!!! Τα συναισθήματα του για σενα εννοείται ότι δε θα αλλάξουν! Θα το δεις στην πορεία!! Πάντως απόλαυσε αυτές τις 2 εβδομάδες όσο μπορείς, γιατί η δουλειά σίγουρα θα σου φέρει κούραση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τελειες μπραβο Ιωαννα μου!!!Εχεις χρυσα χερια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχόλιαστε: