Τρίτη 12 Οκτωβρίου 2010

Συναχωμένη ανάρτηση "αψού"

















Ευτυχώς που το συνάχι δεν μεταδίδεται μέσα απο τις οθόνες του υπολογιστή...Βιάστηκα η καλή σου να εξυμνήσω τα καλά του φθινοπώρου ξεχνώντας τα κακά και αυτά αποφάσισαν να με επισκεφτούν. Δεν λέω καλές οι βροχούλες αλλά αυτή η αφόρητη υγρασία και οι απότομες εναλλαγές του καιρού είναι οι καλύτεροι φίλοι των μικροβίων και κατέπεκταση των ιώσεων...Πάρτυ κάνουν οι ιώσεις τις τελευταίες μέρες τουλάχιστον 10 γνωστοί μου είναι κρεβατωμένοι και ανάμεσα τους και εγώ...Αγκαλιά με τα χαρτομάντιλα μου με μια μύτη πιό κόκκινη και απο του Ρούντολφ αποφάσισα να ανεβάσω αυτά που έφτιαξα για ένα άλλο πάρτυ αυτό της μαμάς Ιωάννας και του μικρούλη γιού της που αρχές Νοεμβρίου γίνεται ενός!
Η αλήθεια είναι πως κουράστηκα αρκετά, το ψαλίδι μου πήρε φωτιά απο το κόψε κόψε (θυμίζοντας μου για ακόμα μια φορά πόσο απαραίτητο είναι για έναν crafter ένα αυτόματο μηχάνημα κοπής...) αλλά το αποτέλεσμα με αποζημιώσε.
Μαζί με την μαμα-Ιώαννα αποφασίσαμε να φτιάξουμε προσκλητήρια αυτοκινητάκια σε αποχρώσεις του γαλάζιου κλασσικές και διαχρονικές επιλογές έχω να πώ. (Το template για τα αμαξάκια το βρήκα εδώ )Το θέμα με τα δωράκια μας προβλημάτισε περισσότερο. Έπειτα απο πολύ σκέψη θεωρήσαμε πως παιδικά καδράκια για τα παιδικά δωματιάκια ήταν ότι έπρεπε. Κάθε καδράκι είναι διαφορετικό ντυμένο με ύφασμα και όλα τα διακοσμητικά είναι κομμένα απο τα χεράκια μου ακόμα και τα γραμματάκια (εκεί να δείτε πίκρα...). Η δε συσκευασία (το κουτάκι εννοώ) και αυτό μόνη μου το έφτιαξα απο χρωματιστά χαρτόνια. Θα μπορούσαμε να γράφαμε στο καθένα το όνομα του κάθε παιδιού οι καλεσμένοι όμως αυτού του πάρτυ θα είναι μικρούλικα αβάπτιστα μωράκια... έτσι περιοριστήκαμε να γράψουμε "my room".

Επειδή το συνάχι δεν με αφήνει να γράψω περισσότερα θα αφήσω τις φωτόγραφίες να μιλήσουν για μένα. Happy First Birthday μικρούλη μου να σε χαίρεται η μανούλα σου!


































































































































υγ: Οι φωτογραφίες δεν είναι πολύ καλές και τα αδικούν λιγάκι κυρίως στα χρώματα...και στα αμαξάκια δεν φαίνεται καθόλου το 3D effect που παιδεύτηκα τόσο να φτιάξω. Απο κοντά είναι πολύ πιο όμορφα...

1 σχόλιο:

Σχόλιαστε: