Πέμπτη 2 Δεκεμβρίου 2010

Ήρθε!!!!


Θα με ρωτήσετε ποιός ήρθε...
Μα ποιός άλλος ο Άγιος Βασίλης, ίσως λίγο νωρίτερα απο το κανονικό όχι πάνω σε έλκηθρο αλλά με φορτηγάκι ντυμένος στα κόκκινα (μιας και το χρωμα της συγκεκριμένης ταχυμεταφορικής είναι το κόκκινο!!!) λίγο νεότερος φορτωμένος με μια τεράστια κούτα. Πριν δύο μέρες χτύπησε το κουδούνι μου και πίσω απο την πόρτα κρυβόταν το αντικείμενο του πόθου μου. Φυσικά δεν εννοώ τον courier αλλά αυτό που κρατούσε στα χέρια του. Και ναι δηλώνω πλέον περήφανα κάτοχος ενός ολοκαίνουριου Cricut Expression δώρο του αντρούλη μου για τα γενέθλια μου, τη γιορτή μου και τα Χριστούγεννα. Απο τη λαχτάρα μου μόνο με τα δόντια δεν έκοψα τις άπειρες ταινιές με τις οποίες το είχαν δέσει. Σαν μικρό παιδί άστραψαν τα μάτια μου μόλις το αντίκρυσα η χαρά μου όμως δεν κράτησε για πολύ...Επειδή εκτός απο μένα στο σπίτι υπάρχει και ένα πραγματικό παιδάκι μόλις το εντόπισε ο γιός μου ξετρελάθηκε και βάλθηκε να θέλει να πατήσει κάθε κουμπάκι. Σε χρόνο dt το ξαναέβαλα στο κουτί του χωρίς να παίξω μαζί του ελπίζοντας να κοιμηθεί ο μικρός σύντομα για να το ξανα ανοίξω. Δύο μέρες τώρα ο μικρός παραφυλάει και μόλις κάνω να ανοίξω την κούτα παρατάει κάθε παιχνίδι και έρχεται κοντά να δεί τι το μαγικό έχει αυτό το χαζόκουτο που τόσο λατρεύει η μαμά του. Κατάφερα αργά την νύχτα (κάνει και θόρυβο το γλυκό μου) να κάνω μια ανιχνευτική προσπάθεια αλλά ομολογώ πώς ακόμα δεν το έχω χαρεί όσο θα ήθελα. Η αλήθεια είναι πως απο το λίγο που το μελέτησα έχει άπειρες δυνατότητες που θα μου πάρουν χρόνο να εξερευνήσω , είναι αρκετά μεγάλο σε όγκο πράγμα που σημαίνει πως μέχρι την μετακόμιση θα μπαινοβγαίνει στην κούτα του, και πολύ πιο εύκολο στην χρήση απο όσο φανταζόμουν.

Για πρώτη προσπάθεια έφτιαξα στα γρήγορα μια καρτούλα και το φακελάκι της και όταν λέω γρήγορα εννοώ πολύ γρήγορα! Παράλληλα τις τελευταίες μέρες έφτιαξα δύο γούρια του 2011 ( και μετά σου λένε να μην πιστεύεις στα γούρια...) και ένα κρεμαστό για το λαιμό που χρωστούσα σε μια φίλη εδώ και μήνες. Το αλουμίνιο μαζί με το χαρτί και την τσόχα είναι απο τις μεγαλύτερες αγάπες μου και ας με παιδεύει όταν το δουλεύω. Για να φτιάξω το κοριτσάκι και το σπιτάκι που βλέπετε στις φωταγραφίες διακινδύνεψα την σωματική μου ακεραιότητα και κυρίως τα δαχτυλάκια μου αλλά το αποτέλεσμα με έκανε να ξεχάσω την κάθε δυσκολία. Ώρες ώρες σκέφτομαι πως ίσως το ότι ασχολούμε με ότι μου τραβήξει το ενδιαφέρον να με κάνει μέτρια σε όλα χωρίς συγκεκριμένη ταυτότητα αλλά τι να κάνω που μ αρέσει να πειραματίζομαι συνέχεια??? Καλό μήνα λοιπόν σε όλους με μια ευχή ας κάνει λίγο κρύο επιτέλους! Ξέρω πως τα πιο τετράγωνα μυαλά λένε πως αυτό το παρατεταμένο φθινόπωρο κάνει καλό στην τσέπη μας αλλά εμένα που το μυαλό μου είναι ολοστρόγγυλο πειράζει που θέλω λευκά Χριστούγεννα?




















































22 σχόλια:

  1. εμμ για πες και σε εμάς τις άσχετες τι είναι το Cricut Expression???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ωχ σωστά παρασύρθηκα η ζουρλή και δεν εξήγησα....λοιπόν το cricut expression είναι μηχάνημα σαν εκτυπωτής φαντάσου που κόβει μοτίβα λέξεις και ότι άλλο μπορείς να φανταστείς είναι δηλαδή ηλεκτρονικό μηχάνημα κοπής μοτίβων πολύ χρήσιμο μιας και το να κόψεις πχ γράμματα με το χέρι είναι χρονοβόρο και κουραστικό...Συγνώμη που δεν το εξήγησα καθόλου στην ανάρτηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλά κοψίματααααααα!!!!!Τελειο δωρακι σου εκανε ο αντρουλης σου!Μου αρεσαν παρα πολύ τα γουρια που εφτιαξες!Στο τελευταιο,το κρεμαστο που εβαλες,το εφτιαξες μονη σου?Και στα πιο πανω ...το κοριτσακι και το σπιτακι,εσυ τα εφτιαξες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ναι Alex μου μόνη μου τα έφτιαξα και το κρεμαστό και το σπιτάκι και το κοριτσάκι χιχι. Τελευταία παίζω με φύλλα αλουμινίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ζηλεύωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω!!! Θέλω κι εγώ ένα cricut!!! Με γειες και καλές δημιουργίες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. με γειά το μηχανηματάκι!!!
    τα γούρια είναι τέλεια! και μου αρέσει και η συσκευασιούλα που έτιαξες!
    να σε ρωτήσω,το σπιτάκι και το κοριτσάκι είναι αλουμινόφυλλο,ετσι; με τί το έβαψες; ακρυλικο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μελένια μου σου έυχομαι μέσα απο την καρδιά μου να αποκτήσεις και εσύ ένα, αν και χωρίς αυτό τα χεράκια σου κάνουν θαύματα φαντάζομαι τι θα φτιάχνεις όταν αποκτήσεις ένα...

    Ευδοκία μου ναι αλουμινόφυλλο είναι το πήρα απο το πλαίσιο και είναι λιγάκι σκληρό και με παιδεύει. Με ακρυλικά χρώματα το έβαψα είχε το lidl αυτή την εβδομάδα 24 χρώματα μαζί σε πακέτο και αποδείχτηκαν πολύ καλά. Για να γυαλίζει λιγάκι μετά το περνάω με διαφανές μανό νυχιών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. καλοχρησιμοποίητο!!! άντε να δούμε κιαλλες δημιουργίες σου με το νέο πολύτιμο μηχανηματάκι σου!!!
    γνώμη μου... ανοιξε το καποια στιγμη, δες το μαζι με τον μικρο σου, αφησε τον να πατησει το κουμπι που χρειαζεται και αν το κανεις αυτο 1-2 φορες...θα του φυγει η περιεργεια.... δοκιμασμένη συνταγή ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καταπληκτικό δωράκι!!! Με γεια με γεια!!! Εύχομαι να το απολαύσεις πραγματικά κάποια στιγμή, ήσυχη! Τα γουράκια και οι χαρτοδημιουργίες, απίθανες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Με γεια το νέο μηχανημα!!! Καλές δημιουργιες!
    Το blog σου ειναι από τα πιο όμορφα που έχω δει, εχεις πολύ καλό γούστο! Και τα γούρια σου ειναι τέλεια! Κι εγώ έχω στρογγυλο μυαλο και θέλω λιγο χιονακι τα Χριστούγεννα... Έλα στα Γιαννενα που σίγουρα θα εχει στα ψηλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ πολύ όμορφα όλα!!!
    Με γεια το καινούριο σου παιχνιδάκι!!! Δεν μου λες, εκτός από χαρτί κόβει και μέταλλο??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ax Έλινα σε ζηλεύω που θα έχετε χιόνι έστω στα ψηλά εμείς είμαστε πεδινά πιο πεδινά δεν γίνετε...οπότε χλωμούς μας κόβω για χιονάκι.

    olivetreegirl με ειδική λεπίδα βαθειάς κοπής ( που αν και την αγόρασα δεν τη έχω δοκιμάσει) γράφει πως κόβει chipboard, magnet sheets, thicker materials. Θα σε γελάσω αν μέσα στα thicker materials είναι και το μέταλλο. Θα κάνω μια έρευνα και αν δεν είναι επικίνδυνο για την ασφάλεια του μηχανήματος θα δοκιμάσω και θα σου πώ εντυπώσεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Kαλορίζικο το μηχάνημα!!!Θα το χιλιοευχαριστηθείς!!!!.Εγώ είχα πάρει πέρισυ το μικρό και μέσα σε 2 μήνες το πούλησα και πήρα το μεγάλο. Είναι απλά ΤΈΛΕΙΟ!!! Το καλύτερο!!! Αν χρειαστείς βοήθεια σε κάτι ή να ρωτήσεις κάτι μην διαστάσεις.Έχω δοκιμάσει διάφορα στο μηχάνημα!!!Και πάλι καλορίζικο και καλές δημιουργίες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Με γειες!Καλες δημιουργιες με το καινουργιο σου αποκτημα!Που ειμαι σιγουρη θα ειναι οπως παντα υπεροχες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Υπέροχααααα!!! τα γουράκια σου είναι το κάτι άλλο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. καλός το έλαβες! Και καλές δημιουργίες! Για ακόμα μια φορά έκανες πολύ καλή δουλεία! και η τσαχπινιά στην σακουλίτσα με το λουλουδάκι πολή καλή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. καλώς το δέχτηκες!!! καιρό τώρα το κοιτάζω αλλά ακόμα δεν το έχω αποφασίσει να το πάρω...έχω κολλήσει με το Big Shot, αλήθεια απο ποιό site το πήρες? τελωνείο πλήρωσες? kellykapetanou@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΓΕΙΑ ΣΑΣ, ΘΕΛΩ ΚΑΙΡΟ ΤΩΡΑ ΝΑ ΠΑΡΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΝΑ CRICUT ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΡΩ ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ... ΜΗΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΑΠΟ ΠΟΥ ΤΟ ΠΗΡΑΤΕ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Κι εμένα με ενδιαφέρει το μηχάνημα. Από που το πήρατε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Κι εμένα με ενδιαφέρει το μηχάνημα. Από που το πήρατε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλημέρα και καλή χρονιά. Από που το πήρες το μηχάνημα? Θα ήθελα και γω ένα και ναι μεν έχω συγγενείς Αμερική και Αγγλία που θα μπορούσαν να μου το στείλουν, αλλά προτιμώ να το πάρω από μέρος που θα μπορώ να πάρω και έξτρα οδηγίες και να απευθυνθώ στην περίπτωση βλάβης. Ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλησπέρα σας!όμορφες δημιουργίες❤💞.ενδιαφέρομαι και εγω να αγορασω το cricut αλλο οσο και να το εψαξα δεν υπαρχει πουθενά στην Ελλάδα.Μόνο Αμερική και τα έξοδα αποστολής είναι πολλα.Εσείς απο που το πήρατε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχόλιαστε: