Κυριακή 20 Φεβρουαρίου 2011

"Γλυκοπαραμυθένια"

Πίσω απο την ανωνυμία του ίντερνετ έχω συναντήσει ανθρώπους και ανθρώπους. Έχω μάθει να μην περιμένω πολλά απο τέτοιες γνωριμίες. Είμαι πάντα επιφυλακτική χωρίς όμως να γίνομαι και καχύποπτη. Φίλους έχω αρκετούς και μου είναι πολύτιμοι τους γνώρισα σε διάφορες φάσεις της ζωής μου, μοιράστηκα μαζί τους χαρές και λύπες μου και αποτελούν σταθερή αξία στη ζωή μου. Μέσα απο το ίντερνετ η αλήθεια είναι πως δεν αναζήτησα ποτέ την φιλία, ίσως επειδή την θεωρώ κάτι πιο χειροποιαστό. Πάντα θεωρούσα πως μέσα απο το ίντερνετ μπορείς να κάνεις ενδιαφέρουσες γνωριμίες που μελλοντικά ίσως και να εξελιχθούν σε φιλίες. Και ενώ δεν περίμενα να μου συμβεί ποτέ κάτι τέτοιο (ποτέ μην λές ποτέ...) τελικά μπορώ να πώ πως πλέον έχω αποκτήσει μια φίλη που την γνώρισα σε ένα φόρουμ με μαμάδες στην φάση της εγκυμοσύνης μου και σχεδόν δύο χρόνια μετά μπορώ να πώ με σχεδόν βεβαιότητα πως πάντα θα υπάρχει στη ζωή μου ακομα και μέσα απο τον υπολογιστή μιας και οι άτιμες οι αποστάσεις δεν παλεύονται. Σήμερα λοιπόν θα σας μιλήσω για τη φίλη μου τη Μαρίτσα που την υπεραγαπάω για πολλούς λόγους. Είναι ο πιο ταπεινός-τσαμπουκάς που έχω συναντήσει. Ναι υπάρχουν άνθρωποι με αυτό το μαγικό μείγμα! Είναι ειλικρινής σε βαθμό που πολλές φορές την παρεξηγούν αλλά εκείνη δεν μασάει παρόλαυτα πιστεύει στην καλοσύνη των ανθρώπων τι και αν αυτοί έχουν βαλθεί με τη συμπεριφορά τους να της αποδείξουν το αντίθετο. Και επειδή όπως προανέφερα είναι και ταπεινή για να μην την φέρω σε δύσκολη θέση δεν θα πώ άλλα...Θα πώ μόνο ένα ευχαριστώ που παρά τις λίγες φορές που έχουμε καταφέρει να βρεθούμε απο κοντά εκείνη έχει καταλάβει πολύ καλά τι άνθρωπος είμαι και δεν παρεξηγεί ποτέ μα ποτέ την αμέλεια μου να συντηρώ και εμπράκτως τη φιλία μας...
Αν και καθυστερημένα κατάφερα επιτέλους να φτιάξω κάτι για τη μικρή κορούλα της φίλης μου που είναι συνομίλικη με τον γίο μου. Πρόκειται για ένα κοριτσάκι που ότι και να πώ είναι λίγο. Η μαμά της την φωνάζει γλυκοπαραμυθένια και δεν έχει καθόλου μα καθόλου άδικο! Αυτό το μίνι άλμπουμ το έφτιαξα με πολύ αγάπη και προσπάθησα κάθε σελίδα του να είναι αντάξια αυτής της πανέμορφης μουρίτσας.
Όταν τελειώσα το αλπμπουμάκι διαπίστωσα πως ότι και αν έκανα τίποτα μα τίποτα δεν θα μπορούσε να επισκιάσει αυτό το γλυκό κοριτσάκι.
Ένα κοριτσίστικο μίνι άλμπουμ λοιπόν για σήμερα και μια ευχή για μια Κυριακή χαλάρωσης και ξεκούρασης.























































































































































16 σχόλια:

  1. πολύ γλύκό το αλμπουμ για μία τόσο γλυκιά κουκλίτσα!!!! υπέροχες οι φωτογραφίες και τις έχεις ταιριάξει πολύ καλά με τα διακοσμητικά και τα στολιδάκια σου!! τέλεια όλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ρε Ιωαννα κλαιω κανονικοτατα μιλαμε, δεν ξερω τι να σου πω ειλικρινα στα εχω πει απο κοντα, Σε αγαπω πολυ και εισαι πολυ ξεχωριστη για μενα η αποσταση ειναι μηδενικη μεταξυ μας, δεν εχω αλλα λογια οτι και να πω θα ειναι λιγο, σε φιλω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πολυ ωραιο το αλμπουμακι αλλα πιο γλυκο ακομα ειναι αυτο που βρηκες στη φιλη σου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφο και πολύ ωραια χειρονομία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το άλμπουμ είναι υπέροχο και η σκέψεις σου για τη φίλη σου εξίσου γλυκιές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μου αρέσει πάρα-πάρα πολύ το αλμπουμάκι για την μικρή μπουμπού που έφτιαξες,μα ακόμα πιο πολύ μου αρέσει η γλυκιά σου χειρονομία και τα όμορφα λόγια που λες για τη Μαρίτσα!

    Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το αλμπουμ πραγματικα ειναι υπεροχο,οσο για την Μαριτσα δεν την εχω γνωρισει απο κοντα αλλα μονο μεσω του ιντερνετ και την εχω λατρεψει για το οτι ειναι αληθινη και θα σου πει οτι σκεφτεται καλοπροαιρετα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αχ πουκαρινούλα μου είναι τέλειο!! Πραγματικά είσαι χρυσοχέρα και θέλω κι εγώ μέσα από την καρδιά μου να σου πω ένα μεγάλο ευχαριστώ γιατί αυτό το γλυκό πλασματάκι το αγαπώ πολύ πολύ μιας και έχω την τύχη να είμαι νονά της... και για τα υπέροχα λόγια που έγραψες για την κουμπαρούλα μου την γλυκιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ιωαννα μου είσαι χρυσοχέρα το ελεγα κ θα το λεω οσο βλεπω δημιουργιες σου!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ιωάννα,εκτός από το ότι το άλμπουμ είναι τέλειο , πραγματικά θεωρώ ότι όλα όσα έχεις γράψει είναι πέρα για πέρα αληθινά.Δεν θα μπορούσες να περιγράψεις καλύτερα την Μαρίτσα.Από εκεί φαίνεται πόσο γλυκός άνθρωπος είσαι και πόσο τυχερή είναι η Μαρίτσα που σε έχει στη ζωή της.Και πόσο τυχεροί είμαστε και εμείς που έχουμε τη Μαρίτσα στη ζωή μας.Εύχομαι αυτή η φιλία να κρατήσει μια ζωή!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Φανταστικό! Πολύ ωραία τα χαρτιά, τα διακοσμητικά! Είστε τυχερές που έχετε μια τέτοια φιλία! Μπράβο σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ όμορφο το αλμπουμάκι!! Όμορφες κ γλυκιές λεπτομέρειες!!!
    Είναι υπέροχο να έχεις κοντά σου ανθρώπους που σε αγαπούν κ τους αγαπάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Γλυκοπαραμυθένιο και το άλμπουμ!!!Υπέροχα χρωματα και ωραια χαρτιάκαι διακοσμητικά!!!Ενα υπέροχο δωράκι να το χαρουν μαμα και κόρη!Μπράβο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχόλιαστε: