Πέμπτη 24 Φεβρουαρίου 2011

like a fairytale...




Επιτέλους άρχισα να φτιάχνω και να ταχυδρομώ τα δωράκια μου για το παιχνιδάκι "pay it forward". Μετά απο πολλή σκέψη αποφάσισα να φτιάξω σκουλαρίκια και καρφιτσούλες με ένα κοινό θέμα τα παιδικά παραμύθια...Ξέρω καλά πως η επιλογή ενός κοσμήματος έστω και μικρής αξίας είναι τελείως προσωπικό θέμα. Ίσως κάποια κοπέλα να μην φοράει τέτοιου είδους κοσμήματα ακόμα και έτσι όμως μπορεί να το χαρίσει σε κάποιον άλλον. Η πρώτη "φουρνιά" είναι για τις τρείς κοπέλες που μου είχαν στείλει τις διευθύνσεις τους και σήμερα το πρωί κατάφερα να τα ταχυδρομήσω. Θα ακολουθήσει και μια δεύτερη με τις επόμενες τρείς. Κορίτσια ελπίζω να σας αρέσουν.



"Η Αλίκη στην Χώρα των θαυμάτων" καρφιτσούλα για την Βάνα και τα Χάρτινα Καραβάκια


Η "Χιονάτη" σκουλαρικάκια για την Ελίνα και το Elina mother scrapper

Και τέλος η "Κοκκινοσκουφίτσα" σκουλαρικάκια για την Ελευθερία και το Elestecreations

Περιμένω απο την Irini και τη Ρεβέκκα τις διευθύνσεις τους... (Alex και το δικό σου είναι σχεδόν έτοιμο ;))

Καλό απόγευμα σε όλους και μια ζωή παραμυθένια....




13 σχόλια:

  1. είναι πανεόμορφαααααααααααα!!!αχ,με βάζεις στην μπρίζα να φτιάξω κι εγώ!!!! υγρό γυαλί που βρίσκεις;;;
    μακάρι να είχα δηλώσει κι εγώ συμμετοχή!! τα σκουλαρικάκια σου είναι τέλειααααααααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ναι το ίδιο σκεφτόμουν κ εγώ...Μακάρι να είχα δηλώσει...Κρίμα... Είναι τέλεια!!!!!! Μπράβο σου!!!! Υπέροχη δουλειά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αααααχ.....είναι υπέροχααααααααααααα......
    Μπράβο σου!!!!! Είναι πανέμορφη η δουλειά σου!!! Τυχερές οι κοπέλες που θα τα αποκτήσουν!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ιωάννα μου δεν έχω λάβει μειλ!!!μήπως το εστειλες αλλου; αυτο ειναι το μειλ μου :
    eudokia05@yahoo.gr
    εγω σου εστειλα το ελαβες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ όμορφα και τα 3 δωράκια!!! Χαίρομαι που κέρδισα κάτι τόσο παραμυθένιο από εσένα! Ευχαριστώ πολύ! Ανυπομονώ να λάβω το δωράκι μου : )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Άχουουουουου! Δεν περιμενα να το στείλεις τόσο γρηγορα... Ειναι τεεεεεεελεια! Ανυπομονώ να τα λαβω και θα τα φορεσω οπωσδηποτε!!!!!!!
    Χίλια ευχαριστώ Ιωάννα μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τελειααααααα!!!!!!Το'χεις φιλεναδα!!!Εγω πάλι δεν εχω ετοιμασει τιποτα!Θα αργησω λιγακι για να κανω εκπληξη στους παραληπτες!!!;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ειναι πολυ πολυ ωραια, τα σκουλαρικια τα αγαπω πολυ και ειναι πανεμορφα, για αλλη μια φορα δημιουργησες, αναρωτιεμαι τι θα ηταν αυτο που δεν θα μπορουσες να φτιαξεις; δεν νομιζω να υπαρχει κατι!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Wow you are amazing!......
    OOops sorry forgot to send you my address I will get on it right away!
    i am one lucky lady!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Είναι και τα τρια τόόόσο γλυκά. Να τα χαρούν τα κορίτσια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Είναι όντως παραμυθένια. Εξαιρετική ιδέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. υπεροχα πραγματικα.το ελαβες το μεηλ μου? φιλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχόλιαστε: