Τρίτη 10 Ιουλίου 2012

CSI Case File #27

Εδώ και πολύ καιρό παρακολουθώ την σελίδα του CSI. Θεωρώ τις προκλήσεις ιδιαίτερα πρωτότυπες και έξυπνες αλλά και αρκέτα δύσκολες μιας και για να "λύσεις" την υπόθεση που ανεβαίνει κάθε έβδομαδα πρέπει να συνδυάσεις άπειρα πράγματα...

Μέχρι προχτές δεν είχα αποπειραθεί ποτέ να συμμετάσχω συνήθως γιατί σχεδόν ποτέ δεν έχω την κατάλληλη φωτογραφία εκτυπωμένη για να μπορέσω να φτιάξω κάτι.

Απο συνήθεια όμως μπαίνω και χαζεύω πάντα τις προκλήσεις και η πρόκληση αυτής της εβδομάδας ήταν πραγματικά πανέμορφη!
Για όσους δεν ξέρουν τους κανόνες του CSI θα τους γράψω περιληπτικά. Για να "λύσεις" την υπόθεση πρέπει να φτιάξεις μια σύνθεση χρησιμοποιώντας όλα τα χρώματα τις χρωματικής παλέτας που σου δίνεται, τουλάχιστον δύο στοιχεία απο τα "evidences" και τουλάχιστον ένα στοιχείο απο το "testimony".

Όταν λοιπόν είδα την πρόκληση είπα πως θα δοκιμάσω και ότι βγεί! Είχα σκεφτεί μάλιστα και την κατάλληλη φωτό...που Δευτέρα πρωί είχα σκοπό να πάω να την εμφανίσω. Έλα όμως που για ακόμα μια φορά με έπιασε η ανυπομονησία μου...Κυριακή απόγευμα ο μικρός μου θα πήγαινε με τη θεία του σε ένα παιδικό πάρτυ και μετά απο μια πολύ κουραστική και ζεστή εβδομάδα επιτέλους θα είχα ελεύθερο προσωπικό χρόνο. Χωρίς να το πολυσκεφτώ ξεφύλλισα βιαστικά ένα απο τα άλμπουμ του σπιτιού βρήκα μια φωτό που ψιλοταίριαζε στο θέμα και στα χρώματα της πρόκλησης και είπα να δοκίμασω με αυτή την φωτό και όχι με την άλλη που είχα αρχικά προγραμματίσει. Λάθος μου όμως μεγάλο! Η φωτό δεν με πολυενθουσιάζε, και αυτό είχε σαν αποτέλεσμα η σύνθεση να βγεί τελείως μέτρια.

Παρόλαυτα για την τιμή των όπλων εγώ θα την καταθέσω και δεν πειράζει..την επόμενη φορά θα φτιάξω κάτι καλύτερο.


Για να λύσω λοιπόν την υπόθεση χρησιμοποιήσα απο τα "στοιχεία" τα σύννεφα, τα κλαρία, το ουράνιο τόξο και τα ζώα του δάσους και απο τις "μαρτυρίες" το journaling σε αψιδά για την ακρίβεια το έγραψα πάνω στο ουράνιο τόξο που είχε σχήμα αψίδας ;)

Βασικά παρότι τα επιμέρους στοιχεία μου αρέσουν το συνολικό αποτέλεσμα δεν με ικανοποιεί και τόσο...'Ισως επειδή είναι περίσσοτερο γεμάτη απο τα συνηθισμένα μου..

Τελικά ίσως η εμνευσή μου να πήγε στο πάρτυ μαζί με τον μικρό και γιαυτό να μην μπορούσα να φτιάξω κάτι που να με ικανοποιεί :p

Καλή εβδομάδα σε όλους!

υγ:θα επανέλθω δριμύτερη σύντομα γιατί τελικά παρότι έφτιαξα την συμετοχή μου πρόωρα  εγώ στο φωτογραφείο πήγα και εμφάνισα αρκετές φωτογραφίες!


3 σχόλια:

  1. Αυτή είναι μέτρια σύνθεση?????
    Ιωάννα μου είναι φοβερή!!Δεν μπορώ να καταλάβω τι δεν σου άρεσε.Εγώ προσωπικά δεν θα άλλαζα τίποτα.
    Και η φωτογραφία επίσης είναι καταπληκτική!
    Μπράβο σου και καλή επιτυχία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ειναι πολυ πολυ πολυ πολυ ομορφη συνθεση!!!!!!! τα χρωματα μου φαινονται τελεια εναρμονισμενα μεταξυ τους !!!!! χιλια μπραβο!!! και καλη επιτυχια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλέεεεεε πώς μου ξέφυγε αυτό; Μέτρια σύνθεση είπες;;;;; Είναι ΦΟΒΕΡΗ!!!!!! Τρελαίνομαι για το στυλ σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχόλιαστε: