Πέμπτη 1 Νοεμβρίου 2012

November Challenge Scrapbooking in Greece

Επιτέλους χειμώνιασε αν και άργησε λιγάκι χιχι. Νοέμβριος λοιπόν ξεκινά σήμερα και όπως κάθε πρώτη του μήνα ήρθε η ώρα για την πρόκληση μας στο Scrapbookers in Greece!  Γιαυτό το μήνα το σκέτς μας είναι αυτό :
και θέμα μας μια στιγμή που σας έκανε να χαμογελάσετε!

Όταν πρωτοείδα την πρόκληση ήξερα πως γιαυτή την συγκεκριμένη μάλλον θα την έκανα την απιστία μου στις κάρτες και θα έφτιαχνα σύνθεση.  Τόσο το υπέροχο σκέτς της Κατερίνας όσο και το θέμα μου έφεραν κατευθείαν στο μυαλό μια συγκεκριμένη φωτογραφία που ειλικρινά όσες φορές και αν την κοιτάξω πάντα μα πάντα χαμογελάω. Η φωτογραφία αυτή απο άποψη ποιότητας είναι χάλια μιας και τραβήχτηκε με προιστορικό κινητό, βιαστικά βιαστικά, σε ανεπαρκές φωτισμό. Είναι όμως η πρώτη πρώτη φωτογραφία του γίου μου την στιγμή που τον έβγαλαν να τον δείξουν για πρώτη φορά σε θείες και γιαγιαδοπαπούδες (δική μου λέξη αυτή χαχα). Ο μικρός δεν είναι ούτε μιας ώρας και είναι τόσο μα τόσο αστείος με τα σχιστά ματάκια του. Να λοιπόν τι έφτιαξα :



H συγκεκριμένη σύνθεση με παίδεψε απίστευτα να την φωτογραφίσω ειλικρινά χωρίς να ξέρω τον λόγο... Απο κοντά πάντως είναι πολύ καλύτερη πιστέψτε με!

Λοιπόν τι λέτε, θα μας δείξετε τι σας κάνει να χαμογελάτε???? Έχετε μέχρι το τέλος του μήνα να ανεβάσετε την συμμετοχή σας τόσο στο μπλόγκ μας όσο και στην γκαλερί του ning . Μια τυχερή νικήτρια θα κερδίσει ένα δωράκι που προσφέρει ο χορηγός μας αυτό τον μήνα. Περάστε μια βολτίτσα να δείτε και τις υπόλοιπες ομορφιές της σχεδιαστικής ομάδας που ειλικρινά αυτό το μήνα έδωσε ρέστα!!!!

Καλό και δημιουργικό μήνα σε όλους ;)

5 σχόλια:

  1. Πουκαρινάκι είναι τέλεια η σύνθεση! Να σου ζήσει ο γιος σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ιωάννα μου τι να πω???Την λατρεύω!!Είναι μία γλύκα!
    Από τις ωραιότερες συνθέσεις σου!Απλά τέλεια!!
    Μπράβο Ιωάννα μου!
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ιωαννάκι, τα σχόλια μου για τη σύνθεση σου τα ξέρεις ήδη! Μου αρέσει τρελά! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κα-τα-πλη-κτι-κή!!!!! Τα πάτε πολύ καλά με την ξαδέλφη τελευταία, έτσι; χαχαχαχα Μπράβο βρε Ιωάννα, κάθε φορά που βλέπω κάτι δικό σου με κάνεις και χαμογελάω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Απολαμβανω καθε κειμενο σου.....οπως καταλαβες ειναι ξημερωμαΤα κ γω κανω αναδρομη στις αναρτησεις σου κ σχολιαζω γιΑτι πολυ απλα λατρευω να τις διαβαζω......σχιστα ματακια.αδυναμια!!!η συνθεση ειναι εκπληκτικη....το χεις πολυ κ α ι με τις συνθεσεις ιωαννα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχόλιαστε: