Τρίτη 5 Φεβρουαρίου 2013

Το Θεώρημα του Έρωτα!

Στα μαθηματικά στο σχολείο ήμουν μεγάλος μπουμπούνας.... Ενω φυσικοχημεία τη λάτρευα με τα μαθηματικά είχα ένα θέμα...το μυαλό αρνούταν να συνεργαστεί. Όταν είδα λοιπόν το θέμα για την πρόκληση κάρτας για την 5 Φεβρουαρίου στο Get Creative απόρησα και με τον εαυτό μου πως αμέσως μου ήρθε στο μυαλό μια μαθηματική πράξη λίγο παράδοξη μεν αλλά στον έρωτα τόσο μα τόσο αποδεδειγμένη ;) Μπορεί λοιπόν να μας μαθαίνουν απο την πρώτη δημοτικού πως 1+1=2 στον έρωτα όμως 1+1=1!!! Με αυτή τη μαθηματική πράξη λοιπόν στο μυαλό και με θέμα τι άλλο απο μια καρτούλα για την γιορτή των ερωτευμένων που πλησιάζει που δεν θα έχει όμως καθόλου το χρώμα του πάθους δηλαδή το κόκκινο έφτιαξα μια αστεία καρτούλα αυτή τη φορά για να σας εμνεύσω.




Τι λέτε λοιπόν θα παίξετε μαζί ακόμα μια φορά???? Αυτό το μήνα μια τυχερή νικήτρια θα κερδίσει ένα δωράκι απο τα 3little pigs για τα οποία καιρό τώρα θέλω να κάνω μια ξεχωριστή ανάρτηση και που όλο το αναβάλλω... Εδώ λοιπόν και μερικούς μήνες μαζί με τις αδελφές μου φτιάξαμε μαζί μια σελιδούλα με διάφορα χειροποιητα πραγματάκια και αυτός είναι και ο κυριώς λόγος για τον οποίο έχω αραιώσει τόσο πολύ τις αναρτήσεις μου...Μην νομίζετε λοιπόν πως τεμπελιάζω απεναντίας είμαι πιο παραγωγική απο ποτέ χιχι φτιάχνω θήκες για κινητά και καπνούς, καρφίτσες, στολιδάκια και πολλά πολλά άλλα πραγματάκια απο τσόχα ;) Περάστε μια βολτίτσα απο την σελίδα μας να δείτε! Αυτόν λοιπόν το μήνα είμαστε χορηγοί του Get Creative με δύο κιτ απο εξολοκλήρου ραμμένα στο χέρι τσόχινα στολιδάκια σε διαστάσεις τόσο μικροσκοπικές που τα κάνουν κυριολεκτικά αξιολάτρευτα και ιδιαίτερα προσιτά και ευκολόχρηστα σε όποιον τα κερδίσει για να διακοσμήσει με αυτά είτε καρτούλες είτε συνθέσεις. Για μένα η κατασκευή τους ήταν πρόκληση πραγματική γιατί σκεφτόμουν περισσότερο σαν χρήστης παρά σαν δημιουργός και ενώ απο τη μια ήθελά να είναι αρκετά περίτεχνα απο την άλλη δεν ήθελα να ξεφύγω σε διαστάσεις ώστε να μπορούν να χρησιμοποιηθούν όπως ένα κοινό αυτοκόλλητο. Ελπίζω να σας αρέσουν και να σας δελεάσουν λιγάκι να παίξετε μαζί μας :)



Καλό απόγευμα σε όλους!

9 σχόλια:

  1. οι δημιουργίες σας είναι απίθανες!!μοναδικές!!!μου αρέσει πάρα πολύ η εξίσωση του έρωτα 1+1=1 πολύ γλυκιά σκέψη!!!!!!!!!!! <3 <3 <3 <3 =^o^= ευχαριστούμε πάρα πολύ και για τον υπέροχο διαγωνισμό!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. απίθανη κάρτα!!πολύ ευρηματική!!!!!!αλλά και οι υπόλοιπες δημιουργίες είναι φανταστικές!!Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν το είχα πάρει χαμπάρι το 3 little pigs!
    Σήμερα το είδα πρώτη φορά και όπως ήταν αναμενόμενο, όλα όσα φτιάχνετε, είναι υπέροχα!!! Φυσικά και μας δελεάζεις να παίξουμε για να κερδίσουμε τα τέλεια διακοσμητικά!!! Καλή συνέχεια και ευχαριστούμε για την έμπνευση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. εμ, τα βλέπεις; Φαίνεται όποιος δεν είναι καλός στα μαθηματικά, πιάνει τα μαθηματικά του έρωτα! (και ναι, ήταν πάντα το αγαπημένο μου μάθημα, χιχιχι)

    Puccarina, μοναδικός ο τρόπος σκέψης σου, φοβερά πρωτότυπη καρτούλα!!!! Δεν συζητάω για τον καθηγητάκο που έχεις βάλει... χιχιχι Μπράβο και πάλι για την φοβερή έμπνευση που μας προσφέρεις!

    Όσο για το 3 little pigs το μόνο που έχω να πω είναι ότι θα ήθελα πάρα πολύ να μπορούσα να παίξω στην πρόκληση για τα δωράκια που έχεις ετοιμάσει! Θέλω να το σηκώσω ΟΛΟ το μαγαζί, είναι απίστευτες οι δημιουργίες σας! (Και τα κολιέ τα έχω κρατήσει όλα για μένα και τα φοράω εναλλάξ όταν βγαίνω, χιχιχι)

    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σαν σκραπας στα μαθηματικά θα πω και εγώ οτι προτιμώ τα μαθηματικά του έρωτα!!.. Ο καθηγητής φοβερός μου θυμίζει ελαφρώς τον καθηγητή μου στην Γ΄ Γυμνασίου.. Το δωράκι και αυτό καταπληκτικό μεγάλος πειρασμός για να λάβουμε μέρος!..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Οταν την είδα στο blog του get creative ξετρελαθηκα !!!!!
    Ειναι φανταστικη !!!!!!!
    Και τα δωράκια ειναι καταπληκτικά με τόσες βάρδιες απορώ πως προλαβαινεις!!!!!!
    Φιλακια πολλα :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αυτή η κάρτα δεν υπάρχει!!!
    Ιωάννα είσαι φοβερή!
    Απίστευτη κάρτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. I love your card ! Such a clever take on the theme so original ! I adore the little professor he really made me smile. Always an inspiration to visit your blog and to view and read your entertaining posts.

    Marie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ma ti treli fatsa exei aftos o kathigitakos???ton latrepsa....makran aptous pio evrimatikous k katanohtous typous sta mathimatika.toso anthrwpinos pisw apo ti domi tou.panta thavmaza ta mathimatika k xairomoun otan kataferna na lisw kati sosta.....alla pote dn ipirksa kali se ayto...hehe

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχόλιαστε: