Σάββατο 9 Φεβρουαρίου 2013

Scrap and Grap card challenge!

Το πόσο χάρηκα όταν διάβασα πως το blog προκλήσεων της Χρύσας πλέον θα έχει σε μηνιαία βάση μια πρόκληση για κάρτα δεν περιγράφεται!!!!! Όταν δε διαπίστωσα πως τις προκλήσεις θα τις θέτει η Νατάσα εκεί είναι που ξετρελάθηκα απο την χαρά μου :) 

Όπως φαντάζεστε λοιπόν δεν άργησα να φτιάξω μια καρτούλα για να πάρω μέρος στην πρώτη πρόκληση που ώς θέμα της έχει μια καρτούλα με δικό μας backround και καθόλου patterned papers (χαρτιά με σχέδια). Προσωπικά τέοιες προκλήσεις τις λατρεύω και αυτό γιατί μέσα απο τέτοιες προκλήσεις ξυπνάει η δημιουργικότητα σου και η φαντασία σου :) Θεωρώ πως όλο και περισσότερο χανόμαστε στα "ψώνια" υλικών όταν αυτά τα χόμπυ δημιουργήθηκαν αρχικά για να αξιοποιείς πραγματάκια που έχεις στο σπίτι και προορίζονται για πέταμα...Δεν λέω πως ο πειρασμός να αγοράσεις όμορφα διακοσμητικά...ομορφα χαρτιά...και άλλα όμορφα πραγματάκια σχετικά με το αντικείμενο δεν είναι μεγάλος. Και ίσως αν ειχα την οικονομική δυνατότητα και εγώ σαν τρελή θα ψώνιζα...! Αλλά επειδή για μένα απο την αρχή το όλο χόμπυ παρά ήταν ακριβό για τις δυνατότητες μου οι αγορές μου πάντα μα πάντα είναι απίστευτα συνετές...και αυτό το αποδεικνύουν οι προμήθειες μου που εκτός απο τα βασικά εργαλεία μπορουν να καταγραφούν σε μια κόλλα Α4. Εϊμαι λοιπόν αρκετά περίφανη που με ελάχιστα υλικά καταφέρνω να δημιουργώ πραγματάκια που εμένα προσωπικά με ικανοποιούν αισθητικά :) . Προκλήσεις λοιπόν σαν της Νατάσας τις διασκεδάζω απίστευτα γιατί νοιώθω σαν να παίζω επι ίσοις όροις με τους υπόλοιπους χιχι

Και μετά απο αυτό το ντελίριο να σας δείξω την καρτούλα μου :


και μερικά κοντινά:


 Το backround το έφτιαξα με ακρυλικά χρώματα που ενώ ήταν ακόμα νωπά τοποθέτησα απο πάνω διάφανη μεμβράνη που τσαλάκωσα σε διάφορα σημεία....Το άφησα να στεγνώσει και όταν στην συνέχεια αφαίρεσα την μεμβράνη πήρα αυτό το σχεδόν ανάγλυφο αποτέλεσμα. Για το κοριτσάκι τώρα ακόμα εξασκούμε όποτε το θυμάμαι στον χρωματισμό σφραγίδων αλλά έχω πολύ δρόμο ακόμα... Λίγες πεταλουδίτσες που έκοψα απο το χαρτί που περίσσεψε , μερικές περλίτσες, λίγο twine και έτοιμη η καρτούλα μου. Ελπίζω να σας αρέσει...

Καλό Σαββατοκύριακο σε όλους!


10 σχόλια:

  1. Πουκαρίνα ,είναι τέλεια όπως....πάντα άλλωστε !!!! Πανέμορφη με όμορφα ανοιξιάτικα χρώματα !!!! Να έχεις καλό και δημιουργικό ΣΚ !!!! Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τοσο ομορφη!!!!!!!!!!!!!ξερεις οτι σε θαυμαζω για τα πολλα ταλεντα που εχεις!
    καλο ΣΚ...
    τα φιλια μου!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αχ Pucarinaki πόσο μα πόσο σε καταλαβαίνω... Μερικές φορές αισθάνομαι σαν να είμαι η "τσιγκούνα" της παρέας... δεν αγοράζω σχεδόν ποτέ τίποτα, εκτός κι αν το έχω πάρα πολύ ανάγκη. Αυτό βέβαια, για μένα θα έλεγα είναι παιδικό τραύμα ή απλά η πραγματικότητα στην οποία μεγάλωσα! Εξ' αιτίας λοιπόν αυτών, σήμερα δεν είναι πάντα το οικονομικό ο λόγος, αλλά μια άποψη του "μπορώ να το κάνω μόνη μου, γιατί να το πληρώσω τόσο ακριβά?", που με κάνει να είμαι τόσο μα τόσο πίσω στις αγορές μου... (κι εμένα τα κατ' εξοχήν scrapbook υλικά μου χοράνε να γραφτούν σε μια Α4). Τελοσπάντων.... η καρτούλα σου υπέροχη και αληθινά χαίρομαι που ευχαριστήθηκες τη δημιυργία της για το χατήρι μας στο Scrap And Grab!!! Θέλω πολύ να δω κι άλλες σου δημιουργίες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Puccarinούλα!!!! Χίλια ευχαριστώ!!!!

    Η κάρτα δεν παίζεται, είναι τόσο μα τόσο όμορφη! Καλά, ακόμα εξασκείς τον χρωματισμό των σφραγίδων; Είναι φοβερός, ειδικά το πώς έχεις κάνει τις σκιάσεις της φούστας... καθόμουν και το χάζευα πόση ώρα!

    Για το φόντο τι να πω... Πολύ καλή ιδέα και επιτυχέστατη η τεχνική, love it!

    Αυτό με τρελαίνει με σένα... Το ξέρεις είτε είσαι στο top των top μου με τις τόσο γλυκές και όμορφες δημιουργίες σου... και επιπλέον το καταφέρνεις με λίγα υλικά, αυτό είναι το νόημα!

    Ευχαριστούμε πολύ για την συμμετοχή σου στο Scrap and Grab! Πολλά-πολλά-πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Λοιπόν! Δεν το πίστευα ότι αυτό το χαρτί είναι "σπιτίσιο"!!!! Φανταστική ιδέα! Όπως επίσης και η ιδέα μιας τέτοιας πρόκλησης!
    Τη δε σφραγίδα την έβαψες πανέμορφα! Κιτρίνισες και το πίσω μέρος της και τα φανταστικά χρώματα φαίνονται φανταστικότερα!
    Όσα λες για το χόμπυ ισχύουν! Αφού εφοδιάστηκα με τα "απαραίτητα" κι εγώ έχω γίνει πολύ εγκρατής πλέον!
    Εσύ άλλωστε αποδεικνύεις περίτρανα πως αυτό που κυρίως χρειάζεται είναι ταλέντο!!!
    Υπέροχη η κάρτα σου! Καλές δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ποσο δικιο εχεις!!!! Κ στις μερες μας ειδικα...
    Πολυ ομορφο το background σου!!!! Μπραβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Plaka mou kaneis.etsi?????tin eida tis proalles sto facebook alla logw tou oti dn eixa diavasei to post sou edw den iksera....Einai auto to background handmade???????eisai apisteyti kopela mou.oti k an pw einai ligo....k kaneis tetoia aristourgimata me liga ylika??k gw olo griniazw oti dn exw ulika k giayto dn kanw pragmata....mallon empnefsi dn exw telika...sigxaritiria puccarinoula mou.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Είμαι κι εγώ στη λίστα με τις φειδωλές αγοράστριες!!!!Αλλά εσύ πάντα ξεπερνάς τον εαυτό σου!!!Συγχαρητήρια και πάλι!Ειναι υπέροχη! και η κάρτα και το φόντο!Και η σκέψη απο μόνη της!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πρώτα υποκλίνομαι για την τέλεια κάρτα που εφτιαξες με την τεχνική της μεβράνης!!!!!Και γω λόγω οικονομικών δεν μπορώ να πάρω τα υλικά που βλέπω και παθαινω τρελα ......σαν και σενα αν είχα τα χρήματα θα αγόραζα απο μηχανημα μεχρι δεν ξερω και γω τι ...ολα .....
    την τεχνική σου θα την δοκιμάσω και γώ!!!!!
    Συγχαρητήρια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχόλιαστε: