Σάββατο 27 Ιουλίου 2013

july- august SIG

Μια ανάσα πριν τις καλοκαιρινές μου διακοπές ήρθε η ώρα να ευχηθώ και εγώ με την σειρά μου καλό καλοκαίρι χιχι. Για τον Ιούλιο και τον Αύγουστο στο SIG θα έχουμε μόνο μια πρόκληση και αυτή με θέμα τι άλλο από τις καλοκαιρινές διακοπές! Για να σας εμπνεύσω διάλεξα παραδοσιακά καλοκαιρινά χρώματα και φωτογραφίες του γιου μου από τις πρώτες του διακοπές που πολύ αγαπώ. Ελπίζω ανάμεσα στα μπανάκια σας να βρείτε λίγο χρόνο να παίξετε μαζί μας ;) Μια τυχερή νικήτρια θα κερδίσει ένα δωράκι!

Αυτή λοιπόν είναι οι δική μου σύνθεση:





Περάστε μια βολτίτσα να δείτε τις ομορφιές που έφτιαξε και η υπόλοιπη σχεδιαστική ομάδα!

Και μην ξεχνιόμαστε...
Hacuna Matata everybody ;)

5 σχόλια:

  1. Πολυ παιχνιδιαρικη και δροσερή σύνθεση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θα συμφωνήσω με τη Βάλια! Πολύ δροσερη και ζουζουνιστικη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. σούπερ καλοκαιρινή σύνθεση!!!!!είναι ακριβώς το στυλ που αγαπώ...α ρε αγορομαμάδες!!!άρρωστες με τους γιόκες μας!!!!!τέλεια!!!!!Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ααααααχ! Δροσίστηκα!!!! Ο Λόρενς από τη ζεστή έρημο στη δροσερή πισίνα!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχόλιαστε: